Bakgrund

Allmänt / Permalink / 0
för att då få någon pejl på läget om vart exakt i livet jag befinner mig, om exakt hur jävla jävligt det känns just nu så behövs det en rejäl titt bakom axeln och allt som hänt under mina levnadsår. Mest som någon slags terapi för mig själv, för nu måste det bli en förändring, nu måste det bli ett slut på fel val av män i mitt liv!! What the fuck är mitt problem? Jag kan ju peka ut dem DIREKT! Men likt förbannat flyger jag på dem likt en mal mot en tänd lampa om natten. Gång på gång, trots att jag vet att det bränns lika mycket varenda gång. Kan jag äntligen efter sista miffot lärt mig? Kan jag ÄNTLIGEN ha lärt mig? Kan det tillochmed vara så att jag faktiskt kan klara av att leva ensam en stund nu? Nu har jag inte bara mig själv, nu har jag min älskade dotter att tänka på också. Min älskade dotter som jag tyvärr fick med sistnämde miffot. Det var väl det ända bra som kom ur fanskapet! Nå väl, jag är arg, ledsen och så jävla förbannad på mig själv. Jag måste sluta upprepa historien. Nu är det hon och jag. Och måtte jävulen ta mig om jag fuckar upp igen. Nu gäller allt för henne! Nog spytt för nu. Fick ur mig det värsta. Så, denna blogg kommer att börja med en lång tillbakablick på mitt liv fram tills idag. Mest kommer jag skriva av mig om alla misstag jag gjort och alla idioter jag lyckats välja. Men som på något sätt ändå gett mig det jag har idag. Nog skrivet för idag. To be continued...
Till top